Alege-ti viitorul
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

DORU ENCIU

In jos

DORU ENCIU Empty DORU ENCIU

Mesaj Scris de Enciu Doru Lun 22 Mar 2010 - 23:17

DORU ENCIU

M, 28.08.1987
Adresa: Strada Nicolae Iorga, Bloc A62
Telefon: 0763800850
Email [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Permis conducere: Nu
Stagiu militar:Nu

OBIECTIV Libertate financiara.

Oras de domiciliu: Craiova
Oras de lucru: Craiova

EXPERIENTA Agent Vanzari 07.04.2007 - 01.09.2009
Firma: SC Infopagina SRL
Oras lucru: Craiova

salariu dorit ::: salariul il voi stabili impreuna cu angajatorul in functie de utilitatea mea pentru firma respectiva

EDUCATIE Studii:
Sunt student in anul 4 la Facultatea de Constructii din Craiova, specializarea Constructii
Civile, Industriale si Agricole.
Cursuri, atestate si premii:
Seminarii de dezvoltare personala si profesioanala.
Seminarii de vanzare.

APTITUDINI Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):
engleza (avansat,avansat,avansat)
franceza (incepator,incepator,incepator)

Cunostinte PC:
Detin cunostinte medii in PC.

Alte cunostinte, aptitudini sau observatii relevante pentru CVul tau
Cunostinte in domeniul vanzarilor directe si la telefon.
Aptitudini de coordonare si motivare a oamenilor.

MINI INTERVIU 1. Care este cea mai mare realizare profesionala de pana acum?
Cea mai mare realizare profesionala a mea de pana acum este faptul ca am reusit sa
dezvolt o companie in vanzari si sa coordonez activitatea acesteia pe mai multe ramuri
si am reusit sa depasesc obstacolele atunci cand au aparut.

2. Care este cel mai mare esec profesional de pana acum?
Cel mai mare esec profesional de pana acum este reprezentat de faptul ca am ezitat
sa deschid un punct de lucru intr-un oras cheie, care mi-ar fi adus beneficii foarte mari.

3. Unde va vedeti peste 5 ani?
Peste 5 ani ma vad in ipostaza unei persoane care si-a indeplinit o parte din idealurile